Tuesday 29 January 2013

B17 Nitrilosides Food

‘Cancer Prevention - A Change In Our Diet’
Tukar menu makanan anda dari makan makanan yang biasa, makanlah makanan yang mengandungi b17, 
B17 Nitrilosides Food Adalah Makanan Yang
Mengandungi Vitamin B17 Yang Sangat Tinggi

Vitamin B17


Terdapat pada beratus-ratus jenis tumbuhan dalam kumpulan"nitrilosides" . Tumbuh tumbuhan yang tergolong dalam kumpulannitrilosides inilah yang mengandungi kandungan b17 yang sangat tinggi. Antaranya Biji Apricot, seseme, biji bunga matahari, golden flax seed, epal pips, benih-benih anggur, sekuang, buah beri liar, ubi kayu, biji buah oren dan lain-lain.
Terdapat banyak cara yang anda boleh gunakan untuk melawan kanser. Salah satu ialah dengan cara membina sistem imun supaya ia menjadi sangat kuat dan dapat melindungi anda dari kanser. Satu lagi adalah menggunakansupplement with antioxidants yang dapat melawan carcinogens dalam badan anda.Bagaimanapun, B17 menggunakan cara yang sangat unik. Yaitu secara langsung menyerang sel kanser ( directly attacks cancer cells). Maka hasilnya jauh lebih baik dari cara yang telah saya sebut di atas. Makanan yang tergolong dalam kumpulan nitrilosides ini mengandungi Vitamin B17 yang sangat tinggi dan bekerja dengan cara yang telah saya jelaskan di atas.
B17 nitrilosides Food merupakan sebuah pilihan untuk anda yang mengidap penyakit kanser tidak kita tahap mana anda berada samaada 1,2,3 atau 4 B17 nitrilosides Food dapat membunuh sel kanser yang berada dan menyerang tubuh badan anda.
Saya mengidap kanser colon apakah B17 nitrilosides Food dapat membantu saya ?
Apakah saya perlu menunggu sehingga saya di sahkan kanser baru saya perluB17 nitrilosides Food?
Doktor kata saya ada masa 4 bulan untuk hidup, apakah saya harus menunggu MATI tanpa saya berikhtiar untuk merawat penyakit kanser saya?
Perlukah saya makan B17 nitrilosides Food sementara menunggu MATI?
Saya sudah putus harapan dan bosan makan ubat, semua ubat indah khabar dari rupa, apakah B17 nitrilosides Food pun sama dengan cerita penjual ubat yang lain?
Saya pernah terbaca dan melihat dalam TV bahawa B17 dapat membunuh 98% sel kanser apakah B17 nitrilosides Food ini yang di maksudkan?
Saya juga tahu makanan yang mengandungi b17 dapat membunuh sel kanser, tetapi saya tidak tahu macam mana nak cari semua makanan tersebut. B17 nitrilosides Food adalah kumpulan semua makanan yang mengandungi B17 ke?
Soalan soalan diatas sering anda dengar dari orang - orang yang kecewa akibat kanser. Apakah anda harus menunggu sehingga ajal menjemput anda tanpa kita berusaha?. Sembuh atau tidak itu pekerjaan Allah. Kita wajib berikhtiar untuk merawat. Untuk berikhtiar anda harus ada ilmu. Internet merupakan dunia tanpa sempadan, carilah maklumat tentang B17, seterusnya anda buatlah satu keputusan samaada berusaha atau membiarkan anda mengikuti takdir dan waktu. Berusaha dan bertawakal pada Allah.
B17 nitrilosides Food di makan 2 kali sehari utk tahap kanser awal dan 4 kali sehari utk tahap akhir. Sudah cukup membekalkan Vitamin dan semua mineral yang diperlukan untuk membunuh sel kanser.
1 sudu besar di bancuh dengan 1 gelas air suam atau jus buah-buahan.
Kita sedia maklum bahawa badan kita sentiasa mencipta sel kanser setiap masa. Biasanya sistem imun dapat membunuh sel kanser tersebut. Bagaimanapun pada saat anda berada dalam keadaan “stress” atau tubuh badan anda berada dalam kondisi yang sangat lemah dan sering terdedah dalam persekitaran karsinogen. Keadaan ini akan membuat sel kanser menjadi sangat kuat sehingga tidak mampu untuk dimusnahkan oleh sistem imun.
B17 dari B17 nitrilosides Food ( termasuk biji apricot ) akan bekerjasama dengan sistem imun dan membunuh sel-sel kanser secara langsung. Untuk pengetahuan anda pada Sel-sel kanser terdapat satu enzim yang dapat membuka “ikatan kimia” yang terpadu dalam B17 Apricot Seed yaitu cyanide. Maka cyanide akan di bebaskan dari ikatan kimianya yang terdapat dalam B17.
Bila cyanide dibebaskan maka cyanide akan membunuh sel kanser. Secara lumrahnya sel yang sihat tidak terdapat enzim ini. Maka sebab itulah B17 tidak akan bekerja pada sel yang sihat. B17 hanya bertindak balas pada sel yang tidak normal dalam badan manusia termasuklah sel kanser, tumor, jerawat atau pun buasir.

For prevention, however, Dr Ernst T Krebs Jr., the biochemist who first produced laetrile (concentrated amygdalin) in the 1950s, recommended that if a person would eat ten to twelve apricot kernels a day for life, then barring Chernobyl, he is likely to be cancer free.
‘’Cancer Prevention - A Change In Our Diet’.
Antara klinik dan hospital yang
Mengggunakan Apricot Seed 
termasuk dalam kumpulan nitrilosides Food

The Fountain of Life Clinic , Gold Coast , Australia , The Kroiss Cancer Center , Austria Immuno Augmentative Therapy Center , Bahamas , Ozone Research Center , Havana , Cuba Center for Integrated , Vancouver , Kanada , HOC Center for Progressive Medicine , Kanada , Kelowna Naturopathic Clinic , Kelowna , Kanada , Brackendene Clinic , England , The Bristol Cancer Help Center , England , The Issels Cancer Treatment , England , Bio Med Klinik , Jerman , Klinik St Georg , Jerman , Optimum Health Centre , Hong Kong , United Cancer Research Institute , Hungary , Th

Rawatan Alternatif Kanser

e East Clinic , Ireland , Sant Orsola Malpighi Hospital , Bologna , Itali Holistic Keihoku Hospital , Tokyo ,Jepun , Oasis Hope of Hospital , Tiguana , Mexico , Hospital de Diagnostico , San Salvador , J. Buxalleu Font , Barcelona , Sepanyol ,. Las Mariposas Clinic , Malaga , Sepanyol , Spring of Life Therapeutic Cancer, Afrika Selatan .


Untuk Pembelian atau pertanyaan sila telefon ke 0123459001

No comments:

Post a Comment